اسلام آباد PR نمبر 60: 9 مئی، 2016

کابینہ کمیٹی برائے نجکاری کا اجلاس وزیر خزانہ اسحاق ڈار کی صدارت میں منعقد ہوا

آغاز میں، چیئرمین نجکاری ڈویژن، محمد زبیر، مستقبل میں ڈویژن کی طرف سے پرختیارپت طور نجکاری پروگرام کے بارے میں میٹنگ میں ایک پریزنٹیشن دی.

CCOP کوٹ ادو پاور کمپنی لمیٹڈ (کیپکو) میں حکومت کی بقایا shareholdings کیا کے divestment کی لئے منظوری دی گئی ہے اور یہ بھی گھریلو اسٹاک ایکسچینج کے ذریعے ماری پٹرولیم کمپنی لمیٹڈ کے حصص کی فروخت کی منظوری دے دی یا حصص یافتگان کے لیے ان کی پیشکش.

CCOP ابتدائی نجکاری کے لئے اداروں کی ترجیحی فہرست میں انڈسٹریل ڈیولپمنٹ بینک اور پاکستان کے ٹیلی فون انڈسٹریز شامل کرنے کے لئے تجاویز کی منظوری دے دی.

اجلاس پاکستان اسٹیل ملز کے معاملات کا تفصیلی جائزہ لینے کے لئے تھا اور وفاقی حکومت کے پی ایس ایم کے حصول کے لیے پیشکش پر سندھ حکومت سے جواب 10 جون، 2016 اتنی بات میں ہے کہ آگے کی کارروائی کی جا سکی طرف سے یقین کیا جا سکتا ہے کہ فیصلہ کیا. CCOP حکومت صرف کسی پروڈکشن لینے جگہ کے بغیر، ملازمین کی تنخواہوں کی ادائیگی رکھنے کے متحمل نہیں ہو سکتا تھا کہ مشاہدہ، اور نقصان گھنٹے کی طرف سے جمع کیا گیا ہے کہ بچنے کے لئے جلد ہی جایا جائے کے لئے ایک فیصلہ ہے کہ.

CCOP PIA سے متعلق معاملات پر بحث تفصیلا تھا. کرسی، مکمل کرنے کے لئے ہدایات دی ترجیحی بنیادوں پر، پارلیمنٹ کی طرف سے منظور بل کی روشنی میں ایک پبلک لمیٹڈ کمپنی میں ایک کارپوریشن سے پی آئی اے میں تبدیل کرنے کے تمام ضروری وپچارکتایں. انہوں نے کہا کہ حکومت کی بہتری اور تاکہ یہ بین الاقوامی معیار کے مطابق معیار سفر اور کارگو کی خدمات فراہم کر سکتا ہے قومی ایئر لائن کی تعمیر نو کے لیے عزم رکھتی ہی۔

Leave Comment